Thursday, December 31, 2009

Kesengalan di ambang tahun baru

Semalam masuk Makmal Histologi sebab nak cuci botol yang terisi dengan wax. Nak hilangkan wax ni punyalah susah kalau takde detergent yang khas. Maka masa tengah basuh botol dengan detergent tu, kadang-kadang berselang-seli pulak dengan aktivit SMS *Sayang-menyayangi Syahmi*

Tangan dah comot. Sekali dah berSMS tu, dengan henpon-henpon sekali comot. Maka dengan rajinnya aku pergi basuh henpon aku tu dengan air paip.

Astaga! Zaman bila pulak henpon aku ni ade sistem water-proof?!  *Sambil menghantukkan kepala kat dinding.*

Semalam banyak butang yang rosak. Tapi hari ni, butang 5 je. So, huruf 'j', 'k' dan 'l' memang takkan kelihatan dalam mesej yang aku hantar kat korang.
Contoh: Ahu mahan hat bihih.

Harap korang mengerti.

P/S: Sila jangan memuji kejahilan aku. Kang aku sentap memang 10 tahun aku tak nak cakap dengan sesape dah. Tapi kalo korang nak cakap aku genius ke... takpe. Sangat dialu-alukan. Haha...

6 comments:

irfat said...

"Dah.charhes nah behi hat tmpat yg sama.hah0 hidah ari ni hitorang nah behi hapi charhes ade hah"

hehe..punyela lame aku nak paham mesej nih..hadoi..macam2..hehe

chameytto said...

macam org yg patah 4 gigi depan sebab kena tumbuk, kan? muahaha

irfat said...

haha..agakla..
macam minggu depan jek recheck..
wes, aku klas database same ngan ko..
pagi selasa..

email ko ape ek..
aku nak anta softcopy surat recheck..

liyana bardi said...

okla tu..eksperimen..maybe time ni hp tu rosak keypad je..sok2,dia bermutasi ke,tetiba jd water proof n bullet proof ke,sape tau..ye dak?:D

cik pelangi said...

LOL~~
wakakkaka~
ho nie sangat hawah ha..(ko nie sgt lawak la..) kekekeke

chameytto said...

to liyana bardi: bermutasi ade kulat ye jugak... huhu

to cik pelangi: ah, shadap yu. ekeke