Friday, December 25, 2009

Pelawaan yang tidak mendatangkan hasil

Hai sayang suma-suma darling intan payung. *Khas untuk readers pompuan je*

Untuk laki nak cakap ape ek?

Owh… Hai bro! *Sambil buat give me five*

Hari ni aku sangat malas. Semalam pun sama. Kelmarin jugak tak ketinggalan. Terlalu tiada mood untuk berbuat ape-ape. Entry party hari jadi kat gymnastic Saujana pun belum buat lagi. *Gile malas!*

Entry ni pon published dari Word je. *Huhu… okey, selalu pon memang aku post dari Word*

Bosan-bosan gini paling larat pun aku berjalan-jalan di alam maya je ke blog-blog orang. Huhu. Tiap-tiap kali blog walking, mesti ade review pasal citer Avatar. Suma cakap best sampai ade yang kasi full rate la… nak kasi bulan pun ade sebab bintang-bintang dah tak cukup.

Memandangkan aku tengah boring-boring ni, ade mane-mane awek nak ajak aku dating tak tengok citer ni?

I nak tengok yang 3D punya, you sudi tak temankan I?

You belanja I tiket, nanti I belanja you makan kat Food Court Jusco ek?

Huh… buhsan gila!

7 comments:

-zArEp- said...

ak nk join tgk 3d!
xde ke awek2 nk ajak ak tgk avatar 3d?

liyana bardi said...

ahaks..tiket avatar rm10 tp 3d kena tmbh rm3 kot..makan kat food court, paling mahal, chicken chop=rm10++ dan air between rm2..ok2,berbaloi..haha~

chameytto said...

to -zArEp-: haha...kunun2 buat mcm xde awek

to liyana bardi: tapi i nak belanja nasi goreng biasa RM4.50 je.*grin*

irfat said...

aku fakhrul ke??!!
haha..jgn marah..tu dialog dalam spontan kalu ko nak tau..xde sape2 kawan2 kite nama fakhrul..hehe..
aku macam malas nak tgk cter nih..walaupun ramai gile babun yg cakap cite nih best..

chameytto said...

pastu yg pantun pulau ape suma tu psl ape plak?

mlm tu xtau nak gelak ke x...aku blur je korg citer psl ape sebenarnya. sbb tu diam..huhu..tapi gelak gak la sket2 sbb ape yg korg ckp tu mmg lawak.

Ashraff said...

wey jom la tgk yg 3d nye!

chameytto said...

serious? bila nak gi? spek mata 3d tu dia sewa ke atau bleh bwk balik?
*teruja gila ni*