Wednesday, December 2, 2009

Aku mengidamkan sesuatu

Perghhh... lawa gila! Terliur je aku tengok kasut-kasut ni. Roomate aku dah beli satu. Masa dia takde cuba-cuba gak nak pakai tapi tak muat *perbuatan tak diberkati Tuhan*. Sedih siot dilahirkan tapak kaki yang tidak berkadaran terus dengan tinggi aku ni. Huhu. Kao harus bersyukur, Chameytto. Orang lain kaki pon takde.

Buat yang senasib macam aku ni yang teringinkan kasut ni, marilah kita sama-sama berfantasi tentang kasut ini secara berjemaah. Hoho!

Hah! Ko muat saiz 8 kan? Amik yang ni.


Model: Off Road
Price: RM80


Model: Crocband
Price: RM100


Model: Tideline Canvas
Price: RM130

Aku hanya mampu memandangnya dari kejauhan saje. *ayat pasrah*

Credits to: kedaicrocs.com

2 comments:

cik pelangi said...

semalam aku pegi pasar malam kat umah aku nie...ko taw..aku jumpe org jual kasut crocs nie..design sebijik! serius x tpo..skali tgk mcm ori..2-3 tgk pon still mcm ori..da belek2 aku tgk made in china..hem..aku tnye, harge around 20++ jeh..ttbe trus trigt ko..nk beli?? haha

chameytto said...

tapak dia ok x? kalo ok teingin gak. aku da beli yg cikai punya bln lepas. kejap je tapak da haus. 3 ari lepas jatuh tergelincir depan bilik sbb depan bilik aku tempias ujan.huk huk