Wednesday, December 23, 2009

Kutunggu ucapan darimu

Salam untuk suma orang. Hari ni besday aku. Tapi tiga wishes je yang aku dapat, dari kakak aku si Cikenis dengan 2 orang lagi kawan.

3 je?

Fine. Aku nak merajuk. Penat je aku tido awal-awal semata-mata nak tunggu orang wish pukul 12 pagi nanti. Tapi natijahnya amatlah memeritkan.

Takpe. Setakat wish tu tak kisah sangat.

Betul.

Ape lah sangat.Sebab aku pun suka mendajalkan besday kawan aku dengan membuat wish seminggu selepas hari jadi diorang. Gitu lah bak kata orang. What you give you get back. *Muahaha dan sob sob sob secara bergilir-gilir*

P/S: Diulangi sekali lagi, hari ni besday aku. Sila wish dengan sebanyak yang mungkin.

6 comments:

irfat said...

saya sudah mengwishkan diri saya..
sory bro..gua tido awal maa smalam..
sory2

-zArEp- said...

sory bro...ak pn dh trtdo kt bilik acap awl2 semlm...hepy buffday shamy~
may God bless u~

azim1706 said...

nak sori gak lah..hahaha

chameytto said...

maka aku pun nak sori diri sendiri gak kalo cam tu... muahaha

liyana bardi said...

xterlambat kot nak wish hepi belated bufday :)

chameytto said...

to liyana bardi: hoho... masih blom terlambat lg sebenarnya... welkam to the club huhu...