Tuesday, September 29, 2009

Mari belajar bahasa SMS

Semalam kawan aku, Farah nak bagi kek ngan kuih raya. Memang tetiap tahun camtu. Nak test skill kot mane tau boleh jadi isteri dah ke. Boleh la balak dia si PP masuk meminang nanti.

<Farah>Chameytto,trn jap

<Chameytto>Ok.bg 5min

<Farah>Beb, bkas to nk blek taw.hehe

Er… Kak Yan ade citer kat kamu ke aku tak pulangkan pinggan dia dari sem lepas lagi?

<Chameytto>Orait

Jumpa kat café bawah desasiswa jap. Pastu dia bagi tau siap-siap kek coklat dia tu tak menjadi sangat. Rupa tak penting, Che Farah oih. Janji kek kamu tu sedap.

<Chameytto>Ak assume ko ckp xjd sbb xnaik.tp sgt sdap ok.bganda-ganda lg bgus dr akak ak yg nak kawen 2 wat

Ye, kakak aku masak kek selalunya tak menjadi. Baik si Cikenis mahupun si Cikeja.

<Farah>Hahaha..pndainye ko.kek to eksiden.terhentak mase nk tgok dh mask ke blom.to yg terencat.em,lg st bikot choc chip to. Yg len sha pny

Aku rasa sekarang ni dia tengah kembang setaman.

<Chameytto>Yg coc cip 2 msti ko tgh sms dgn pp kn? Ade 1keping tu mak oih hitam tapak dia.mcm mkn kayu arang ok.yg sgt bes kek coc+almon London.ckp tq kt sha ye

<Farah>Hahaha.yg to aunt ak la yg wat.hehe..ak tkang bntk2 kn je.to yg ada beso,ada kecik.haha

<Chameytto>Nk kaber line la 2.ko pn msti bertanggugjwb kn dlm isu2 mnjage biskt time bakar kn?ko bley imagin akak ak msk cmne.sbjk mcm coc cip 2

<Chameytto>Yg xbes bila tpakse abes kn mknan sndri yg xsdap 2.haha.tym 2 la rase nk muntah,sakit perut,migren suma ade.muka mcm tikus da.thanx ye kek 2

Masak tak sedap jangan buang kat tong sampah ye, Kak Anis ngan Kak Ija. Membazir je. Abiskan semua yang korang masak tu. Aku tak kira.

<Farah>Hahaha.complain je taw.wat st tgok.hehe.no hal.nt plg bkas,xmau kosong.ltk mkanan yg lg heaven.hehe

<Chameytto>Done.apel cobbler with berries sauce dgn honey/praline waffle

Perghh… boleh tahan gak aku sembang kencang. Memandai je aku letak praline atas waffle. Tak pernah pun orang wat aku rasa.

<Farah>Wakakaka.western dowh

<Chameytto>Tgk kaki la beb. Chefs d avreau from cordon bleu pastry skul

Sekali lagi, aku memang pandai sembang kencang. Cordon Bleu ni penangan The Undomestic Goddess. Memang lawak tak boleh blah la novel ni.

<Farah>Dulu skul ko kne blew ngan tsunami ke,ckap eu2 je

<Chameytto>Biaseu leu.eu jeu yg x taeu.heuheuheu

Dah start dah borak macam orang bodoh.

<Farah>Haha..bongeu

1 comment:

irfat said...

bro, apsal tak leh chat kat cbox ko??
die tulih locked,,