Friday, November 27, 2009

Bila dah lapar perangai pun jadi tak senonoh

Sekarang perut aku dah memekik kelaparan. Dah beli Maggi Cup tapi takde air panas. Agak bangang untuk  sesape yang tak aktifkan hot water kat pantry tu.

Aktifkan?! Hahaha. Terpancar sinar kebodohan di situ.

Ye, aku mengaku sekarang ni aku sangat bodo. Otak aku dah tak boleh nak generate kan idea-dea yang bernas kalo perut ni kosong je.

Semalam dah makan kat Marrybrown. Kalo hari-hari makan kat sana boleh kopak duit aku. Dan tak mau jugak makan kat mapley selalu sebab geli. Dekat sape jangan ditanya!

Tapi perut ini mintak diisi jugak.

"Isi lah! Isi lah! Isi lah!" Perutku dah menghentak-hentak kaki ke lantai macam budak yang kepinginkan sesuatu.

Relaks la perut, aku ade idea.

Lalala... (sambil bukak Google dan terus menaip sesuatu)

 

 

 

 

 

 



 

 

Mengiurkan bukan? Ye, sesungguhnya sekarang ni aku sedang gigih berfantasi... dan yang pasti ia bukanlah sejenis fantasi seksual bersama Fasha Sandha.

Selamat menyambut hari raye haji.


Yang benar,
Aku yang masih lapar dan hopeless.

No comments: