Thursday, January 21, 2010

All hells break loose

Okey, sekarang USM dah dekat 2 tahun pegang title APEX. Sekarang ni pun system pembelajaran dah upgrade sampai ade eLearning system. Baguslah.

Tapi yang hampass nye performance wireless USMHotspot masih di takuk lama. Sampai bila nak jadi macam ni? *sambil minum Milo*

Nak tunggu UM jadi leading university in Malaysia dulu?!

Atau nak tunggu UKM dapat status APEX baru orang USM ni terkentut-kentut nak baiki internet kat hostel?!

Tolong la. Cuba korang cari inisiatif yang bernas sikit. Ni tak… Ade dana berjuta-juta tapi berhabis duit guna untuk cat bangunan je. Korang tau tak betapa azab nya student-student ni takde equipment suma nak buat kerja-kerja dalam lab?!

Ape ko ingat kalo ko cat bangunan tu lawa-lawa suma insan berminat nak belajar kat sini? Hoh, kalo ko letak lampu lip-lap kaler pelangi sekalipun tapi facilities teruk gila, belum tentu lagi aku teruja nak sambung master kat sini. Tau tak?!

You get it?! *See, aku dah mula membebel menggunakan bahasa omputih. Nampak benar aku dah naik hangin sehangin-hanginnya*

Kalo mutusamy mutu pencapaian korang masih tak berubah, aku cadang nak berpaling tadah je dengan USM ni. Kang aku sambung master kat UM je sudah. Jadi orang Kolumpo. *Macam bagus je*

Padan muka USM.

5 comments:

Ashraff said...

SAYA SETUJE!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

chameytto said...

bagus...huhu.

acap, aku tak leh nak comment kat blog ko la. dia punya verfication word tu takde tempat nak tulis. huhu kalo tak paham ape yg aku cakap ni ko cuba try comment diri sendiri...

irfat said...

hahahha..
marah nampak bro...
minggu depan election mpp..
kite dengar la lagi janji2 manis dari dorang..hahaha..

chameytto said...

haha... pesal mu lama tak hapdet blog da bro? nak aku blanje gatorade ke?

NAJAA said...

amt lawak je rase.hehe.tgh marah la katekan.siap minum milo lg ms tgh komen.kekeke.

ala..blaja um pon same gak~uitm pon same gak~name jek glamer um tu~(unsur2 kejelesan disitu)hehe

blaja jek~trpakse jek buat bodo~sapela kte utk brsuara.adeh