Tuesday, March 19, 2013

I'm still alive, yo!

I think I've to write an entry dengan harapan famili saya tahu yang saya masih hidup hehe. Saya lose communication dengan diorang. Akak, sila baca entry ni.

So last weekends I spent my time at kampung and went back to KL yesterday but I forgot to call mak to inform her that I already arrived. Sebab mak akan risau everytime I drive balik KL sorang diri. This was my third time driving to KL. Last two weeks, from Bagan Serai, my sister's house. Dia pun suruh call after I reached KL. Sebab risau budak tak matang nak drive ke KL yang hiruk pikuk tu seorang diri. Alhamdulillah, I'm still survive, babeh.

Since semalam terlupa nak telefon mak, so I decided to call her this morning tapi telefon buat hal. Sampai sekarang tak boleh nak on. So for the whole day saya tak dapat apa-apa panggilan, or even I myself can't make a phone call.

Memang la, Syahmi. Dah kau tak on kan phone tu, genius!

I admit I feel the freedom without phone, anyhow. Hehe.

Tapi esok nak pergi ke Mydin and find a spare phone for emergency. I'm thinking of Nokia 3310. Ada jual lagi ke?

Anyway, on Sunday, me and mak visited abang and his family kat Manjung. I played along with his girls. And one of them asked me:

"Cakmin nak main teka-teki tak?"

"Ooo... Okey. Jom la."

"Okey. Teka-teki dia macam ni: Bacakan doa ketika melawat orang sakit."

"......."

No comments: