Friday, May 7, 2010

Aku lebih hot dari USMHotspot

Klik pada gambar supaya korang boleh ketawa dengan lebih lanjut dan menjengkelkan

Awek ni telah memollow aku di Twitter dan ini telah membuatkan aku rasa seperti seorang lelaki yang hot. Hal ini kerana hanya wanita yang hot sahaje yang akan memilih lelaki yang hot, bukankah begitu?

Mwahaha...waklu!

Tapi tidak ye rakan-rakan! Sebenarnya aku merasakan bahawa perkara ini adalah sesuatu yang terlalu menyaikokan! Ianya sepuluh kali ganda lebih saiko berbanding menghadiri kuliah Psiko Abnormal Dr. Effendy. Huhu... Cuba korang tengok Tweet awek ni. Adakah dia menaip keyboard sambil badan bergoncang-goncangan sehingga menyebabkan semua perkataan pun tak betul? Pehhh... meremang bulu tengkok aku. *Tetiba dah lupa camne nak eja tengkok dengan betul. Ah, belasah!*

P.S.: Agak-agak kalo aku volunteer nak jadi cikgu English dia, jenis bayaran apakah yang akan beliau tawarkan?

P.P.S.: Sumpah aku tak kenal sape pompuan ni. (-_-!)

5 comments:

m.a.s.h said...

haha. bese a ada je org yg kte tak knai pi follow kte. taula 'faymes'.
agak annoying baca ejaan yang mcmtu. isk.

irfat said...

woi.ko nak bayaran yang tu ekk??ishk3..puase!!puase!!.haha

chameytto said...

@m.a.s.h
ha-ah, memang ade orang cenggini. macam perisik je...hihi.

@irfat
bayaran sebagai amah kat rumah aku la..haha

syafiqz said...

eh....kate dah xnak wat blog...
ni tetibe kuar dgn posting yg panaz cmni...
ape kes...?
ish3...

liyana bardi said...

mungkin die sengaja. sengaja menarik perhatian orang2, termasuk anda. XD

tak silap aku, ada research pasal tulisan tunggang langgang ni. tak silapla.