Friday, February 5, 2010

And the winner goes to...

Okey, pertandingan bertaraf hotel tiga bintang yang aku buat bulan lepas dah selesai tarikh tutupnya. Maka dengan ini aku mengisytiharkan pemenang pertandingan ini ialah... *jeng jeng jeng gonjeng*

MOHAMAD SYAFIQ BIN ZAINUDIN
*sila berbangga sebab aku dah buat font paling besar untuk ko*

 
Sekali lagi, sila jangan muntah bila tengok gambar ni

lelaki muntah~pompuan jalang...!!! sanggup ko curang dgn aku..
how dare u kenyit mate kat mamat belakang tu...??
sekarang terimalah muntah hasil ak makan capati dgn susu pekat khalil pg tadi..
buuwweeekk #$%^%^^&%>><

pompuan jalang~bang..jgn bang..syg dah makan dah pg td..tp susu tu cap ape bang?
cap teko ke cap ayam..? cam sedap je rase die..

lelaki muntah~dua2 salah..cap gantung...!!!
huahua..sedap x..sedap x..?

pompuan jalang~aaarrrgghhhhh..... damn it..!!

mamat2 blakang~(dengan nada curiga)
wauuu... di manakah khalil? bley bg alamat?..hek3
*ini karya asal beliau, aku cuma tambah kaler biru je kat watak-watak tu sebab nak bagi senang baca*

Kejam gila laki muntah tu. Ayat macam nak kasi pompuan tu terjun dari roller coaster tu je. Kalo aku la yang kena sound dengan dia camtu, memang aku tak keluar bilik dah. Tapi takpe, sebab aku bukan jalang maka aku akan rileks-rileks saje duduk sebelah dia. Muahaha. Syafiq, ko suka ek cakap benda-benda lucah ni... susu gantung le pulak. *Fine, semenjak aku post entry holiday kat Genting Highlands tu blog ni dah macam blog 18SX dah*

Lagi satu, sebenarnya pertandingan ni Syafiq sorang je yang masuk. Maka secara automatiknya dia la yang jadi pemenang tunggal pertandingan ni. *Sedih siot, penganjur tak dapat cari makan.* Mungkin lepas ni aku kena upgrade pertandingan ni supaya bertaraf hotel lima bintang, tak pun lima binatang.

Memandangkan hari jadi Syafiq ialah minggu lepas yakni pada 27 Januari, maka aku cadang nak jadikan key chain tu sebagai hadiah hari jadi untuk dia terus. Kira macam pakej 2 in 1 la. Senang gitu, kira cincai je la ek... dan pada masa yang sama jugak wallet aku akan secara automatiknya kembali tebal. Hahahalikopter... *Ko redha je kan Syafiq?*

Oh ye, mesti korang tertanya-tanya pasal key chain yang lagi dua tu kan? Aku cadang nak jual je kat korang. Satu key chain tu aku cas RM75. Amacam, ngam tak?

RM75 x 2 = RM150 *yuran aku pergi Genting*

P.S.: I don't think I'll write more entries in the future since there'll be lots of test after this CNY holiday and hopefully I can finish my thesis writing by the end of February. So, after this entry, there should be a long hiatus. Maybe on March I'll actively blogging again. *Jom sama-sama hugging. Lepas ni jarang jumpa dah. Huhu...*

P.P.S.: After 2 years, I got another email from my beloved ex teacher inviting me to join Facebook and for the mean of respect and attachment, I've signed up for an account. So, the picture that I posted in the last entry and asking you all to guess is my profile picture *proudly drawn by myself.* Feel free to add me as your friend.

Bye for now. Wassalam.

3 comments:

m.a.s.h said...

ak nk join sbenany. tp lupee...~ hee

lala said...

haha..ak pun..ak pun...

chameytto said...

ok... kalo gitu kang aku open balik pertandingan ni